Harika Ülke Güney kore


Bu Güney Koreli dostumuz harika bir insandır kendisi. Ben Güney kore’de (Temmuz 2015) otobanda yürürken ve otostop için uygun bir yer bakınırken artık böyle 10 km civarı bir yürümenin ardından bitmiş tükenmiş bir halde iken yolda emniyet şeridine yasak bir şekilde girip önce 100 mt ilerimde durmuş daha sonra da geri geri gelip tam önümde durup benim için kapıyı açmış bir de koltuğu benim boyuma uygun yeniden ayarlayıp beni yolda belki bir 20-30 km daha yürümekten kurtarmıştır. Tabii bununla da kalmamış beni en yakın pit stop veya dinlenme tesisleri denilen özel bir alana götürmüş orada yedirmiş içirmiş üstüne bir de benim için alışveriş yapmış ve o da yetmemiş beyaz bir kağıda korece bir sonra ki şehrin ismini yazmış, hatta gidip şöförlerle tek tek beni almaları için konuşmuş ve en son dayanamayıp gelip benimle bir selfi yaptıktan sonra bir araca bindiğimi görünce sevinip yoluna devam etmiştir. İşte Güney Kore ve insanları anlatmak ile bitmez harika bir ülkedir.
Yazan : Alper Semerci 



Yorumlar

  1. Alper bey ne güzel şeyler paylaşmışınız böyle ya harika gerçekten bayıldım ilgi alanınıza girermi bilmiyorum ama benim bloguma da beklerim
    facebook iğne oyaları

    YanıtlaSil

Yorum Gönder