Rusya'da seyahat 2

Rusya'da seyahat 2
Bunun dışında rusya da birkaç sefer yollarda azeri Türklerine denk geldim ve  bana cok yardimci oldular. Ve bir tane dünyalar tatlısı tam bir melek Kırgızistan li bir abi beni 3 saatlik yürüme ve beklememin ardından lüks arabasına aldi. Bana muz ve elmasindan verdi. Kirgiz abimiz beni indirmeden evvel bir restorana götürdü tika basa doyurdu ve ertesi gun icin erzak aldi bana. Yolunu değiştirip beni azeri turkun işlettiği bir kafeye birakti. Giderken üzüldüm çünkü rusya da yollarda böyle insanlarla pek karsilasmiyorsunuz. Kendisine sikica sarıldım ve yoluma devam ettim. Yollarda nadir de olsa yemek veya su veren insanlar oldu. Hatta Omsk dan Novosibirsk e giderken 350 km kala 3 saat otostop ve yürümüş tam artik uyuyacak bir uygun bir yer bakarken ve bir yandan da otostop çekerken bir araç durdu. Arkasi full dolu idi zor bela cantami icine koydum. Ön koltuğa abi nin yanına oturdum. Abi de ingilizce yok ama el hareketleri süper sürekli konusuyor ve bir sekilde bana el hareketleri ve seslerle anlamami sagliyordu. Kamp kuracakken bir anda 350 km lik araç bulmuştum. Yol boyunca sürekli ilginç hikayeler anlatti bana sen benim dostumsun artik dedi. Sehire yakin (Novosibirsk) cafe otel bir yere girdik ve bana kahve ismarladi ve sonra Nerede kalacaksin dedi bem kamp dedim o otele yerleştirmeye calisti ben olmaz diye dedim sonra otel deki güvenlikle konuştu ve bana otelin arkasinda ustu kapali bir gosterdi. Geceyi orada gecirdim üstelik bedava wifim ile guzel oldu.

Yorumlar