Rusya ne kadar güvenli 2

Rusya ne kadar güvenli 2 :
Rusya'da ozellikle koyler ve kasabalar bana cok güvenli gözüktuler. Bir kasaba ya girdim ana yoldan sapip merkezine yürüdüm kimse yaklaşıp da birşey soylemedi ama tabii baktılar sonra bir adama telefonumu sarj edebilirim diye sorunca adam beni önce bir yere götürdü sonra başka yere gittik ve dükkana girdim adam bana hemen çay ikram etti wifisini kullanmama izin verdi belki bir saat dükkanda oturdum bana zarar verebilecek hiçbir hareketi olmadi. Sonra teşekkür ettim yoluma devam ettim. Yollarda böyle bir sürü yardimsever rus insanina denk geldim. Ruscam olmamasina ve Türk um dememe rağmen hiçbir rus dan ters bir hareket de görmedim. Ama mutlaka bir yerlerde kötü niyetli insanlarda olabilir ama genel olarak Türkiye ile kiyaslayinca burada kendimi cok daha guvende hissettim diyebilirim. Ama Moscow ve Petersburg gibi büyük sehirleri görmediğim bu şehirler hakkinda herhangi bir yorum yapamam. Ama eminim ki turistik olan her sehirde biraz da olsun sorunlar olmasi bence gayet normaldir.

Yorumlar