Rusya ne kadar güvenli 1

Rusya ne kadar güvenli 1:
Rusya ya gelmeden evvel herkes bana olumsuz şeyler anlatıyordu. Ben kendi gözümle görmeden veya yaşamadan bir sey hakkinda ön yargili olmayi sevmiyorum. Bana göre şehir merkezlerindeki bar gibi ortamlardan uzak durduğunuz sürece başınıza bir iş gelme olasiligi çok düşük. Size söyle örnek vereyim ben su ana kadar Rusya'da tek başıma 7 kez disari da cadir da kaldim ve bazilari insanlarin sık geçtikleri noktalarda idi cadiri gorupte aralarinda gulusen veya cadirla ilgili yorum yapan seslerini duydum ama hic kimse cadirin fermaruna bile dokunmadi veya cadira yaklasmadi. Gene otostop çekerken gece olsun gündüz olsun hic bir zaman alakasız bir arac yanımda durupta bana zarar verme eylemi icinde olmadi. Bindigim araclarin hicbirisi bana zarar verecek eylem veya davranış icine girmedi. Biz Türk insani olarak tipine göre karar veririz ya burada öyle tiplere denk geldim ki sanırsın tehlikeli bir adam ama taniyinca görüyorsun ki adam sana yardimci olmak icin resmen cirpiniyor. Yollarda kimden yardim su vs istedim ise herkes yardimci olmaya çalıştı. Ben açıkçası kendimi Rusya'da Türkiye den daha guvende hissettim. Hele kiz iseniz daha da rahat edersiniz burada kizlarin hepsi çok güzeller ve öyle laf atma sarkma gibi durumlar pek görmedim. Otostop u genc yaşlı kadin erkek herkes çekiyor. Yani otostop baya yaygin ve güvenli. Şehir merkezleri de genel olarak çok guvenli ama sanki kenar mahalle görüntüsü olan şehirlere denk gelebilirsiniz bu sizi endişelendirmesin

Yorumlar