Moğolistan da bir gece ve yarim gün part 1


Moğolistan a girer girmez cevremi bana bir seyler soran veya para bozdurmak ister misin diyen simsar kadinlar. Ulaan batur a gidiyorsam parasi ile götürmek isteyenler. Kenzonun arabayi gümrük de bir gecelik kitledikleri icin babasi onu almaya gelmisti beni de alip 25 km uzaklıkta bir kasabaya gittik o ara ben 100 ruble yi 3400 tig e cevirdim yaklaşık 1 TL onlarin parasi ile 700 tig. Kasabaya geldik kenzo bana cadir için bir yer gösterdi ama hoşuma gitmedi sabahlari yilan oluyormuş. Benzin istasyonuna gittim kamp yapmak icin ogrendim ki b 150 metre cevresi yasakmis tam uygun bir buluyordum ki polis geldi o yasak bu yasak git hotel de kal dediler saat gece 11 idi ve dil bilmem yol bilmem gittim bir otel buldum daha çok hostelin harabe hali. 20 dolar para istediler bir gecelik ben 10 dolar verdim kabul ettiler ama tuvalet var su yok dediler dus var ama bozuk calismiyor yataklar berbat çadır bile daha iyidir. Ben su olayini buldum bir vana varmış kapali actim ama duş kisminda baglanti yok musluk gibi birşey var ama gideri yok. Bende termosum da kalan son suyu da içtim ve bu bozuk musluktan su doldurup sonra gideri olmayan jakuzi tipi duş içine girip yikandim ama suyun rengi garipti soğuktu ve her seferinde dustan disari cikip su doldurup geri dönüp yikaniyordum. Neyse uzun uğraşlar sonucu yikandim ve dandik yatağa yattim direk uyudum sabah erkenden kalktım disari çıktım polise rusya neresi dedim ve yürümeye başladım.

Yorumlar