Guney korede bir gun

Bugün bana yardımcı olan koreli adam kim (ismi) ve karısı ile birlikte önce city hall e gittik orada kütüphane varmış onu göstermek istediler bana o sirada genc bir çocuk yanima gelip burada ilginç bir şey yok Chinatown a gidin dedi. Kütüphane içinde 100 lerce insan cumartesi olmasına rağmen ders çalışıyor lardi. Neyse Chinatown a dogru yol aldik bir anit önünde fotoğraf cekildik sonra festival gibi birsey vardı oraya gittik. Işte koreli öğrencilerle fotoğraf filan derken srandin birinde güney kore kuzey kore savaşı ile ilgili bilgilendirme kitapçığı satiyorlardi ben de gitt sordum ücretsiz mi die derken sordular nerelisin Türkiye dedim sonra muhabbet dünya barışından açıldı o arada bir tane haber kanalı geldi cekim yapmaya başladı sanirim 30 dk dunya barışı yasam hayat insanlar yolculugum ve yaşadığım sorunlar vs hakkinda konuştum hepsini kayit ettiler sonra konustugum kiza bir tane nazar boncuğu hediye edince bir anda bir sürü insan çevremizi sardi ve belki 10 az tane nazar boncuğu dagittim. 100 olsa hepsi biterdi o kadar cok insan vardi çevremizde. Sonra birlikte birkac fotoğraf cekildik bana kartlarini verdiler ve Chinatown a geçtik orada 2 Türk abi ile tanıştım dondurma ve pide satiyorlardi. Onlarla biraz muhabbet edip birkav foto çekip chinatown sokaklarında dolastiktan sonra eve doğru dönüşe geçtik. Koreliler çok sıcakkanlı insanlar ama tabii ilk etapta biraz soğuk olabiliyorlr ama hizli isiniyorlar. Türk olmam önemli değil ama ingilizce konuşmak ve gezgin olmak önemli

Yorumlar