8 Temmuz çarşamba

8 Temmuz 2015 çarşamba
Bugün Krasnoyarsk dan 50 km ilerisinden yolculugumuza basladik ve su anda Irkutsk a geldik yani tahminen 1050 km yol geldik ben duralim uyuyalim dedim kenzo (Moğol arkadaş) yok dedi 100 km daha gideceğiz. Günde 1000 km saplantısi var ama onun hesabı ile 1150 km yol gelmiş olacagiz neredeyse tek uzun ve iki kisa mola ile bir de rusya icinde. Sanirim 14 saattir yoldayiz. Daha bir belki iki saat daha gideceğiz gibi gözüküyor. Rusya içinde  günübirlik en uzun mesafeli yolculugum diyebilirim.  Toplamda sanirim 1700 km yaptik birlikte daha 1000 1200 daha yapacağız gibi gözüküyor. Normalde hiç tarzim değil hizli yolculuk olayi ama işte iyi bir firsat yakalayınca tarzimizdan da feragat ettik. Bugün bir de kenzo bana zorla üst vücut dusu yaptirdi ama hakli tabii 5 gündür duş yapmiyordum. 1 lt su ile kafami, vücudumun üst kısmını ve ayaklarımi yikadim. Birde bana kendi tişört lerinden bir tanesini verdi arti koltuk alti için sürmeli koku verdi gene ayakkabılarimi çıkartıp terlik giy dedi bende sandeletlerimi giydim. Yani mis gibi oldum saolsun kenzo arkadaş iyi bakiyor bana. Akşam garip bir yerde tam şehrin girişinde yol kenarinda bir tirin arkasında veya yanında durduk bende arabanın önüne cadir kurdum ama kaldığım yer pek güzel değil di ama kenzonun parasini bozdurmasi gerekiyormuş ve şehiri geçersek uzun bir süre banka yokmuş. Ondan şehri gecmeden durmamiz gerekiyormuş. Neyse bende yola yakin olmak hic hoşuma gitmese de mecburen okay de dedim.

Yorumlar