12 Temmuz pazar

12 Temmuz pazar
Sabah 7 gibi kalktim. Bulunduğum bölge vahşi hayvanlarin yogun oldugu saate max 10 araç gecen asiri ormanlik ve cafe benzin istasyonlarının cok az olduğu bir bölge idi. Ayrica otostop da çok zordu. Gun icinde cok az araca bindim. Bir ara guzel bir nehir kenarinda durup buz gibi suda duş yaptim ve çoraplarımi yikadim. Gene yolda giderken beni alan bir arac dağdan gelen bazi sular icilir dedi beni yol arasinda bir yere götürdü orada buz gibo su vardı hemen siselerimi bu suyla doldurdum. Yol boyunca cok yurudum toplam belki 30 km yurumusumdur ama tabii ayaklarımin altı su topladı ama doğa  cok güzeldi bi yuzden de genelde her aractan indigimde biraz yürüdüm. Tabii cok sinrk vardi hep bacaklarımi isirdilar. Günün son araci beni 300 km götürdü ve uygun gördüğüm gördügum herhangi bir yere cadirimi kurup yattim. Toplam da 500 km yol gitmiştim bu bölge için harika bir mesafe idi.

Yorumlar