11 Temmuz cumartesi

11 Temmuz cumartesi
Ulen ude nin 20 km disinda kamp yaptıktan sonra tekrar otostop a basladim. Rusya'da bulunduğum süreç boyunca ilk defa bir kadin sürücü durdu ve beni arabasina aldi. Yol boyunca birkac arac degistirdikten sonra bu sefer de Budist bir adam durdu ve bana bir torba dolusu yiyecek ve su aldı. Onlarin geleneklerinde yol giden turistlere yolluk tarzi birşey almak gerekiyor mus. Chita ya giderken yaklaşık 450 km yol kala gene bayan bir şoför durdu ve beni chita ya kadar götürdü. Chita ya hizli varinca devam etmeye kara verdim ve birkaç arac değiştirdikten sonra 10 km yurudum tam umudumu kesmişken bir arac durdu ve birlikte 500 km yol gittik yani bir günde 1200 km yol gitmiştim ki bana 600 km bile yeterli idi. Neyse araçtan indigimde yakınımda bir araç kurt avliyordu bende kurt varsa em iyisi biraz yürüyeyim dedim zira saat gece 02.30 idi ama gökyüzü yarım aydinlik idi.30 dk yurudukten sonra uygun bir kamp alani buldum ve v cadiri kurup hemen yattim.

Yorumlar