SON HAZIRLIKLAR - ÇANTA HAZIR

Son Hazırlıklar : Yaklaşık 2-3 saatlik bir uğraştan sonra çantayı son haline getirdim. İlk başta 2 çanta düşünüyordum veya istiyordum bir önde bir arkada ama bu fikirden vazgeçtim çünkü arka çantamda  taşıdığım 2 sn lik çadırdan dolayı backpack im çok geniş ve indirip kaldırması zor oluyor artı ön çanta ile birlikte toplam yüküm 21 kiloya geliyordu ideal olan ağırlık bana göre çadır dahil 16 kg civarı ama uzun yol gideceğimi düşününce neyi kırparsam kırpayım 18 kg ın altına düşmeyi başaramadım. Evt belki düşebilirim ama o zaman da yollarda soğukta yağmurda veya ekstram durumlarda zorluklar yaşayacaktım. Çanta içine ağırlıklı olarak iç çamaşır aldım 2 tişört 1 hafif yazlık pantolon, 2 gömlek, 1 kazak, 1 adet kar ve ağır kış koşullarına dayanıklı takım ( mont + pantolon), alt içlik, 1 adet şortum var ama yollarda bir yerlerden 1 tane daha alacağım. 1 adet sandalet yedek ayakkabı yok sadece tek ayakkabı ile gidiyorum.Sandaleti de çok sıcak havalar için aldım ve arada terlik gibi kullanmak için. uyku tulumu var 2 mat ve 2 kişilik 2 sn lik çadır. Genel olarak malzemem bu şekilde. bunların dışında reçeteli antibiyotik ilaçlarım, biraz ilk yardım malzemesi, yedek gözlük, eldiven, bere, atkı, elektronik eşyalar. Bel çantası, fotoğraf makinası, kibrit, çakmak, düdük, Çakım yok onu da yolda iken alacağım, traş jeli 1 adet jilet , diş fırçası, diş macunu, tırnak makası, ufak dikiş seti, güneş kremi, el kremi, yedek şapka, bol bol kartvizit :) ve yarın ilave edeceğim  yol için kek börek + hediyelik nazar boncuklar vs derken toplamda sırt çantam 18 KG oldu su ve yiyecekleri vs de ilave edince üzerimdeki ekstra yük 19-20 kg aralığında değişecektir.



Yorumlar