Rusya'da otostop

Merhaba Arkadaşlar. 2 gündür rusya da tek basima sıfıra yakin bir rusca ile otostop cekiyorum. Toplam da gurcistan sınırından Rusya'da saratov şehrine kadar 1200 km civarı otostop cektim buradaki yollar uzun ve genelde dar ve cok problemli. 300 km yolu 7 8 saatte gidebiliyorsunuz.  Ben ilk gun aksam 7 11arasi otostlp ancak 130km yol alabildim. 2. Gun 18 saatte 800 km daha gittim. 3. Gunde 6 saatte 350 km yol gittim. Bindigim arac 1000 km gidiyordu ama saratov da indim. Toplam 25 civari arac degistirdim. 2 gece dışarı da kamp yaptim. Biri bos benzin istasyonunda digeri tir park yerinde. Yollarda tuvalet ve su yok. Hicbir benzinlikte tuvalet yok veya varsa bizim bildigimiz wc ler gibi degil. Neyse buralara gelecek olan varsa bilsin ki sıfır rusca ile otostop gayet mümkün. Gece gündüz hicbir yerde sorun yaşamadım. Butce olarak gunde 200 ruble hayatta kalabilirsiniz. Ben iki günde 90 yemek ve suya harcadim yani kendimi kastım epey ve 200 ruble de simcard ve internet icin verdim. 1 tl 20 ruble civari

Yorumlar