izmir'den Japonya

Yaklaşık 2 yıllık bir gecikme sonunda izmir den Japonya ya otostop ile gitme planımı tekrardan devreye soktum. Bugün pasaport harcını yatırdım banka hesabı açtırdım gereken evraklarımı hazır ettim. Dünya turu şeklinde bir gezi planım olsa da bu gezinin ilk etabını japonya' ya varmak oluşturuyor.Peki bütçem ne kadar derseniz sadece 1000 dolarım olacak. Belki 100-200 dolar ekstra da olabilir veya olmaz.Sponsorum yok belki yollarda yapacak işler bulursam birkaç hafta veya gün çalışıp ekstra bir şeyler yapabilirim. Diğer uzun yol gezginlerinin aksine hiçbir şeyimi de satmıyorum. Bilgisayarım ve diğer her şeyimi olduğu gibi bırakıp sadece sırt çantam çadırım ve muhtelif eşyalarımı alıp yola çıkmayı planlıyorum.İleri ki günlerde sırt çantama aldığım malzemeleri ve rotam ile ilgili daha detaylı bir bilgilendirme de yapacağım.

Rotam aşağıdaki gibidir ama her zaman için ufak tefek değişiklikler olabilir.

Izmir (Turkey)> Samsun (Turkey)> Batumi (Georgia)> Tbilisi (Georgia)> Vladikavkaz (Russia)> Rostov-on-Don (Russia)> Volgograd (Russia)> Saratov> Samara> Ufa> Chelyabinsk> Omsk> Novosibirsk > Krasnoyarsk> Irkutsk> Ulan-Ude> Khabarovsk> Vladivostok> South Korea> Japan


Yorumlar