BÜTÇE VE TAŞINACAK YÜK HESAPLARI ÜZERİNE




Uzun yol gezisi için hazırlıklara devam. Bir çok şehirden yolculuğuma katılma istekleri geliyor ve gene bir çok Rus şehrinden kalacak yer teklifleri. Sadece Gürcistan için 2-3 kişi oldu ve yollarda gezerken bu sayı artadabilir. Henüz akıllı telefon alamadım ama bunun için ayırdığım 350 TL bir para var bugun eski bilgisayar parçaları vardı elimde internet den bir hurdacı buldum hepsini 40 TL ye sattım ve gene kullanmadığı mbir kaç muhtelif eşyayı satışa koydum amaç biraz daha para katkısı yapıp 350 TL lik bir telefon yerine belki 500 TL lik bir telefon almaya çalışmak ve gene şortum yırtılmıştı baktım yenileri min 30 TL den başlıyor benim istediklerim 50 TL ye kadar çıkıyor bende pantolunun birini feda ettim kestim dize kadar olan kısmını şort yaptım :) Bugun götüreceğim eşyları kabaca bir yatağıma dizdim ve ortalama kaç kg lık yüküm var onun hesabı ile uğraştım. Tam 16 kg yük taşımayı düşünüyorum buna çadır dahil. Tam olarak 1004 dolar + 50 euro param var bir de ekstradan 350 Tl kadar cep telefonu için ayırdığım para ile Tr içinde harcamalık 100 TL civarı bir ekstra bütçe daha.50 euro yu gürcistan için ayırdım . 1004 dolar da rusya, kore ve japonya için kullanacağım miktar. yollarda ne yiyeceğim nasıl hayatta kalacağım neler yapacağım vs bunları yola çıktıktan sonra yazmayı düşünüyorum. Şimdilik bu kadar bilgilendirme yeter diyorum.


Yorumlar